skola, suck!

Nu har jag gått upp, håller på och fixa mig för skolan, drygt!! Jag saknar älgjaktveckan, den var så himla bra! Skulle kunna säga det 1000 gånger! Så underbart och den veckan fick mig att må så himla bra. min hälsa är bättre än vad den varigt på länge nu. Jag känner mig så FRISK. Ingen värk någonstans och jag känner mig lätt och smidig när jag rör mig och jag äter väldigt lite och sällan mot vad jag brukar göra, har ingen matlust helt enkelt vilket är jättebra. Tänk om man kunde gå ner några kilo också! ;D Ska ta tag i det där!! väger alldeles fööööör MYCKET...

lär fortsätta här nu, vet inte vad jag ska ha på mig eller någonting, Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0