Saknar dig

Har inte så så mycket mer att säga än att det har varigt en superdag i skogen, har ju setat på pass idag vilket inte är lika kul som att gå som hundförare! Så synd att jag har så ont i höften (eller vad man ska säga) Det är dock lite bättre så jag satsar på att gå igen på fredag!

Man får så mycket tid att tänka när man sitter på pass..
jag tänker så otroligt mycket på morfar,
det blir lätt så när alla pratar om han,
det var ett år sen som han levde sin sista tid.
allt var så bra då!
Jag saknar han så otroligt mycket,
Det finns så mycket jag skulle vilja berätta för han,
det finns så mycket som jag vill att han ska få veta.
Han var alltid så stolt över mig (och andra också)
och jag är så stolt över honom.
Jag vill inte att han ska vara borta,
jag vill ha han tillbaka!
jag tänker på tiden när vi var små och han alltid kittlade oss.
Jag kommer alltid sakna den tiden,
det finns inga ord som kan beskriva saknaden efter dig,
jag vill så gjärna ha dig tillbaka,
det finns ingen som jag saknar lika mycket. 
Du var speciell,
du var unik.
Jag älskar dig Morfar! <3


Någon som också alltid kommer vara saknad är Pajaz<3
Hittade en riktigt gammal bild på oss, eller egentligen inte så gammal men det hinner hända mycket på några år! (2005)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0