Rättviks marknad.

Nu är vi hemma fråd en sväng till rättviksmarknad, samma gammla skit som vanligt. Brukar aldrig köpa nått på marknad, när jag var mindre köpte jag väll massa godis, men som ni förstån inte nu längre. Fast även om jag inte köper nått så tycker jag ändå att det är lite mysigt och gå där och kolla. Fast det var ju så jäkla kallt även om vinterjackan var på. En lunch blev det iaf på en kinarestaurang. Blev verkligen proppmätt!

nu sitter jag här i soffan och försöker få upp nån så kallad värme, fryser ihjl snart ju! Ikväll vet jag inte riktigt hur det blir. visar sig, kanske rättvik?

powernap nästa, är jättetrött efter en dålig sömn inatt med fullmåne och vaknat flera gånger också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0