överskottsenergi!

Jag tror fan jag har fått nått fel på riktigt alltså, känner mig som ett barn på nytt! Så jävla flum och gör saker som man inte brukar göra i min ålder? :O allmänt dryg bara, ska inte gå in på vad dock! Men jag tror nog bara att jag är lite övertrött, mohaha! ;)

Nu ska jag ta tag och försöka vara liiiiite seriös och bädda rent och städa av rummet lite, rummet är inte så skitigt, men jag ska städa av det lite ändå medans jag lyssnar på Madonna med "Celebration".

Red föresten Pila på banan idag också, det märks att det är höst och hon brunstar för hon är inte alls lika lugn som hon brukar vara på sommaren. Inte nog med det hade jag jätteont i armarna, eller dom är sega, det känndes som jag hade tränat med tunga vikter innan jag red typ.  Men hon var fin emellanåt iaf:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0