Ny vecka!

Nu är det ny vecka och nya möjlgheter! Denna vecka ska jag verkligen försöka satsa på skolan, vi har rätt mycket så det är bara och ta tag i det, Förutom plugget så ska vi till säter på studiebesök imorgon och på fredag ska jag på floating! Vi var nämligen där på studiebesök idag med "alternativ medicn" gruppen och det lät ju så jäkla underbart så jag kunnde inte hålla mig ifrån och boka en tid. Det kostar 370 spänn så vi får se om det är värt pengarna. Men det känns som det, och det känns som att det är rätt tillfälle för att göra det också med tanke på min mage och så.

Fast nu känner jag faktist att min mage börjar lugna sig, förutom om jag hoppar över måltider, äter oregelbundet, för lite eller för mycket, då får jag ont, men äter jag lite men ofta så går allt bra, och tro det eller ej, Cola får min mage att må bra! Jag hoppas att det ska gå bra framöver för jag hatar och ha magkatarr. Jag har även tänkt börja köra igång med träningen lite försiktigt den här veckan, kanske någon promenad, simma eller gymma lite lugnt, Ska testa och se helt enkelt!

Nu ska jag gå ner och laga mat till familjen, Snällt va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0