Morning!

Jag har gått up ur sängen, men jag orkar inte fixa mig altså haha, så jag har satt mig här vid datorn, vad annars? Men jag säter altid på datorn på morgonen för att lyssna på musik när jag fixar iordning mikg, men ibland blir man fast.

Ibland blr det skola, och efter den ska jag faktiskt ta mig till Leksandshalen och kanske simma, och så ska jag sola, det var jätteläge sen, och eftersom in hy ser fruktansvärd ut just nu,så kanske solariet kan göra sitt, brukar faktist bli lite bätre, jag hatar när hyn ser ut som den gör just nu, det är ju nästan så man inte vill gå till skolan :O och sen måste man använda en massa conceler och fondation :S Men ska fixa mig nu, hörs senare!


Miley cirus - Party in the USA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0