Lov!

Nu är jag hemma från skolan, bara en lektion sen fick vi LOV och jag ska inte till skolan på hela 5 veckor. Den 30 november är vi tillbaka. sen går vi 3 veckor i skolan, (tänk att det bara är 3 veckor kvar av höstterminen i skolan!!!) sen jullov 2 veckor i Sverige och 2 veckor i Thailand.

När jag sen kommer hem från paradiset går jag i skolan 3,5 vecka. Efter det praktik 2 veckor, lov en vecka, praktik 2 veckor till, skola 2 veckor sen lov igen. sen fortsätter vårterminen som kommer gå grymt fort med lediga dagar osv.

Vad rörigt allt vart nu men den 11 Juni tar vi stundenten! Jag börjar bli lite "rädd", det är ju faktist inte långt kvar, och det är så mycket som ska hinnas med innan dess! Samtidigt känns det som det är jättelångt kvar tills vi tar studenten, väldigt blandade kännslor.

Nu ska jag lägga mig och kolla på andra avenyn avsnitt eftersom jag missat 3 stycken och inte hunnit/ kommit mig för att kolla på dom, men då har jag ju någonting för mig nu innan Lina kommer hem och vi ska rida och hjälpa Ankie med hästarna :)

Ikväll vet jag inte riktgt vad som händer, Det visar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0