less

Jag är så förbannat jävla less! På allt som heter skola, prov, plugg, magvärk, mörkret, kyla,fula hösten och mitt usla och tråkiga liv! Jag är så less så jag vet inte vart jag ska ta vägen, när ska jag någonsin hitta ljuset? Finns det ens nått sådant? Är det meningen att det ska vara så här bedrövligt..

Jag vill bara att någon ska ta mig tillbaka till dom goda stunderna i livet, när jag verkigen var lycklig. Sitter och kollar lite på min håddnisk på alla foton samtidigt som jag försöker få in någonting av pluggandet i huvet. Jag lyckas inte speciellt bra! Hittar massa underbara bilder som får mig att vilja uppleva den tiden igen. Fast vissa tider var ännu sämre en gång än vad det är idag, då mådde jag åt helvete, är jag påväg dit igen, botten. Jag hoppas inte det, fast det känns så..!!!

Klarar verkligen inte av plugget just nu, Det går ut lika fort dom det går in.. och vi har massa grejer tills imorgon!!! :(

Jag, Lina och Siri var ute i skogen och plockade svamp idag, Lycka=) <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0