Känner mig duktig!

Nu känner jag mig riktgt riktigt duktik!

Jag har nämligen prrecis gjort klar en omvårdnadsuppgift som tog mycket längre tid än jag förväntat mig, innan det var jag och mamma ut på en kort promenad (4km) med Kaisa och Minna. Så har jag även lagat maten som blev hemgjorda köttbullar och makaroner.

Nu är klockan mycket eller ja snart 10 faktist ;) men jag är inte så trött? Kanske för att jag vilade ut mig totalt inatt, somnade väll vid 10 och gick upp 9 på morgonen. Nu ska jag bara borsta tänderna och säta på mig raggsockor och allt och lägga mig även om jag inte är så trött, Imorgon ska vi vara i skolan halv 10 så det blir sovmorgon imorn med, Studiebesök imorgon, ska bli kul! =)

(Förseten upptäckte jag att jag kan stoppa in sladden till högtalarna i min iphone, så det är ju superbra :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0