Kallt och dimma!

Brr vad jag fryser, kom nyss in och känner mig helt nerkyld just nu. Det var inga problem när jag gick men nu vart det kallt.

Idag har vi ju som jag sa igår varigt i Falun på SOS centalen i falun, Det verkar faktiskt vara ett riktigt spännande jobb tycker jag, fast jag vet ändå inte om jag skulle vilja sitta och prata i telefon hela dagarna, nej jag är nog helt enkelt lite mer praktisk av mig och röra på mig när jag jobbar.

Vi kom hem tidigt iaf, halv 2 var vi hemma så drog jag direkt ner till stallet och mockade och tog mig en tur på Pila. När jag var hemma från det bytte jag om och gick ut på en promenad med Kaisa i dimman. Det har varigt dimma hela dagen. Det känns verkligen som höst då, lite grått och trist samtididgt som jag tycker dimman är rätt mysig.

Vad det känns som jag skriver samma sak här varje dag, typ såhär: "ja idag har jag varigt i skolan det gick bra, sen stack jag ner till stallet och red och Pila, hon var jätte snäll, nu ska jag gå ut och gå.."

Men det är väll helt enkelt så mitt liv ser ut så, Men det känns lite tråkigt och ha ett sånt ensidigt liv ibland, Jag känner mig så sugen på och prova på något nytt, göra någonting annorlunda och roligt, så man får en liten kick! Vet inte vad det skulle vara bara.

Nu ska jag försöka få upp värmen lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0