Halloween

Ja idag är det ju halloween men det märks inte tycker jag? Förutom att 3 småtjejer kom och sa "bus eller godis" hihi ja tänk när man var liten och klädde ut sig till saker, jag var nästan jämt spöke, och hade ett stort lakan över mig, synd att det inte finns någon bild på det för det måste ha sett väldigt roligt ut! haha

I vilket fall har jag varigt upp i skogen till stället där "allting hände", alltså där Morfar tog sina sista andetag. Jag har tänt ett ljus för honnom där istället för på kyrkogården. Det är liksom hanns ställe <3

Jag, mormor och Mamma har även varigt och lunchat, och så har jag och Lina varigt till affären för att köpa lite mat tills ikväll. Vi ska äta hembakad pizza. Alla tjejer ska träffas och förfesta hemma hos Lina och så blir det utgång. Jag vet bara inte vad jag ska ha på mig, Det finns ingen fanstasi alls och alla kläderna är så träkiga, alltså det är precis som vanligt! Men jag hittar nog på någonting till slut ska vi se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0