Godnatt

nu äre dags att sova, för imorgon blir det en heldag i skogen igen. Fast imorgon blir det att sitta på pass! Känner mig faktist sliten och väldigt otränad, känns som jag inte tränat på ett år typ?! :O visst dom 2-3 senaste veckorna har jag inte tränat så mycket heller men ändå, jag har ju ändå en grundkondition, fast skogen tar kol på en som inget annat kan göra, inte i den hastigheten vi går i iaf, sprang nästan i skogen, gemom myrar och i uppförsbackar i inte en alltför snäll terräng, och helt plötsligt går spåret neråt och sen uppåt igen och tillbaka och så håller det på:P

Det kommer bli svinigt kallt och sitta på passet imorgon men det är bara och bylsa på sig en massa kläder och ta med något varmt och dricka. Tänkte egentligen gå till skolan imorgon, men det här år så otroligt roligt så kan inte låta bli, jag kan ju faktist ta igen det jag missat underpraktiken som börjar vecka 45, OCH det är bara älgjakt en gång per år, men varför har jag aldrig upptäckt at det är så kul förut?  Jag tror jag har varigt lite emot att skuta djur helt enkelt, men vadå det lär ju göras ändå!

Ridturen gick prima i mörkret iaf, känndes så skönt och sitta på Pila när hon går igenom skogen och slippa gå själv för hon är som en traktor i skogen, vi red förbi slakteriet också, det gillar hon inte. Hon tvärvägrade först när hon såg älgarna hängandes där inne, fast sen gick hon tvksamt förbi ändå.

oj vad långt det vart, Nu ska jag som sagt sova, Längtar till imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0