Fredag!!

Äntligen helg, fast satan vad veckan gått fort!

Dagen började med att jag vart så jäkla trött efter att ha gått och lagt sig halv 12 inatt, så jag försov mig lite och det blev ingen matte. Kvart över 9 hade jag tid hos studievägledaren som jag hann i tid till tack och lov. Så nu har jag faktist hoppat av matte B kursen. Tyckte det var lika bra, visst kursen är bra och ha, men jag känner bara, nej jag orkar inte just nu. och mina poäng ligger ändå på mer än vad dom ska göra så det gör inte så mycket. Jag fattar ändå ingenting av den där matten, så nu har jag sovmorgon tll 10 på måndagar och fedagar vilket känns otroligt skönt. Det släppte lite i magen av att veta att det blir lite underlättning.

Sen har vi bara haft en lektion idag också, och det var psykoligi, fattar inte ett skit av det där, perception, vad är det för jäkla ord lixom? aja det är bara att bita ihop, jag kan inte ta bort den kursen så. Halv 12 slutade vi så då lunchade jag, Sofie, Lina och syrran på kina =)

När vi kom hem sen så blev det att gå ner till Pila, så jag och Lina körde henne, <3

Sitter här och segar nu, och lyssnar på mammas och pappas "bråk" nere i köket, hatar att höra dom bråka, jag får en klump i magen varje gång även om det inte är så allvarligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0