Fredag

Tjoho!
Igår vart det att sitta med loken på passet, dagen vart jättebra med massa skämt och skratt. fick lite ont i magen bara men sånt som man får ta. Vi såg enälg iaf, en ko som vick och strosade runt på myren 150 meter ifrån oss, hon verkade rätt lugn och cool eftersom hon la sig ? hihi.

Dagen slutade med en ridtur och sedan fest vid Anders, Hur kul som helst :D man kan inte annat än skratta, speciellt när någon frågade Lina - hur många hjul har en 4hjuling? Hon svarar 4 eller 6? alla börjar asgarva men Lina förstår inte varför, sen har även loken lurat på henne att älgarna bygger bon med pinnar, det trodde hon också på, det var några andra saker som var rätt roliga också. hahahaha!

Idag blev det ingen jakt, för när vi åkte dit så vart det uppskutet till 10 eftersom det är så tråkigt väder, massa regn ju! :S jag orkade inte vänta så jag tog med mig minna (kaisa skulle ju jaga) på en promenad, och efter det har jag ridit en tur på Pila, Nu sitter jag och väntar på att Sarah ska komma hit så ska vi åka till borlänge och shoppa, nu kommer hon, ska dra!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha låter som gamla vanliga "blonda" Lina då ;) =D

2009-10-16 @ 16:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0