En skoltrött Lisa!!

sitter här och känner min lite halvt less.. Tycker det är så trååååååkigt att älgjakten är slut så ni kan inte förstå, pappa är sur. Nu äre helg vilket känns bra?, och sen är det skola igen på måndag, känner ju mig så pepp!!!! :O eller inte, jag är så FRUKTANSVÄRT trött på skolan, nog för jag alltid varigt skoltrött men nu är det väl slut. Ser INGENTING posetivt med skolan över huvud taget, och bara en massa 93or överallt!!! står inte ut, Tänk när jag gick på IV och 88orna fortfarande gick kvari 3an, då var det så kul! Nu känns det som man går på.. Dagis?! :O Jag vill bara gå vidare och göra roliga saker. Jag har räknat ut att det är ca 8 månader kvar tills vi slipper det här jävla helvetet, Lungtar så otroligt mycket tills dess, Jag vill känna mig fri NU! just nu känner jag knappt för att kämpa med skolan alls, det känns så tråkigt allting, fruktansvärt TRÅKIGT!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Förstår dej. Men de är bara att kämpa sej igenom den sista tiden nu. tänk snart är höstterminen klar och vi vet ju alla hur fruktansvärt snabbt vårterminen går med alla dessa lediga dagar och lov ;)

2009-10-16 @ 22:17:53
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja jag antar att det bara är att bita ihop men just nu är det tungt! :S

2009-10-16 @ 23:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0