Jag skulle gjärna följa med!

Det är så kallt, känns som det inte spelar nån roll vad man har på sig, om man är inne eller ute. Är så jääääääkla avensjuk på Ove och Nancy som åker hem till LA imorgon bitti, Dom kom hit för ett tag sen och sa "hejdå, då syns vi om ett år då!" Dom bor nämligen i LA men dom har ett hus här i byn och bor här hela sommrarna. Det var bl.a dom vi var hos när vi var där för 3 år sen. Kan ju säga att jag hade mer än gjärna förljt med dom dit!

Pappa, Ove, oli och Nancy



Jag, Ove, Tilda och Oli, Han är så söt och jag älskar när han pratar engelska!

Nu är det dags att lägga sig, min säng är nybäddad och ser otroligt skön ut. Det är väll bland det bästa på dagen och lägga sig på kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0