Kupolen

NUUU har scorett öppnat på kupolen, gissa om jag är glad, jag älskar verkligen den affären, fast köpte dock inget där idag, men det hinner jag! annars köpte jag en tröja och ett hårspray. Köpte det som "bobby" har gjort så vi får väll se om det är nå bra, vi får hoppas:) kollade även på en ny bh. Jag blir alltid lika förbannad när jag letar efter det eftesom min storlek är omöjlig och hitta, blir så arg! Sen åt vi på coco thai, (buffe som kocken steker på åt en),  200 kr! Det kallas vardagslyx. Kul att umgås med syster lite och prata om saker som jag bara pratar med henne om<3

Har precis betalat räkningar nu (hihi visst låter det vuxet?) men jag är ju vuxen så;) nejdå  bara 18 och jag vill inte bli äldre, men det är faktist exakt en månad tills jag fyller 19 idag, kan inte riktigt fatta vart mitt år som 18 åring har tagigt vägen?

Idag fick Pila vila iaf, men jag var ner i stallt och bärde massa vatten och mockade och myte med henne och pysslade om na lite :)
_________________________________________________________

Musik,

Rihanna - Russian Roulette
Darin - Viva la vida
jordin sparks - The cure
Britney Spears- 3


just nu lyssnar jag på Akon, finns det egentligen någon bätre än han, han gör så sjukt mycket bra låtar! dom här gillar jag mest!
Sorry, Blame it on me
be with you
beautiful
freedom
sweetest girl
sunny day
och massa mer!

 Ska sova nu, sovmorgon imorgon, 2 lektioner sen LOV!!!!!!! :D




Kommentarer
Postat av: Sofie

Nej har den öppnat på kupolen ?:O JAG älskar den affären ja med, plus att vi bara har 1 lektion ;)

2009-10-22 @ 23:26:24
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja fy fan vad skönt det va, och nu äre lov :)

2009-10-23 @ 13:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0