ridhuset

Nu har jag precis gjort mig klar för natten, tvättat bort sminket och borstat tänderna. Ska snart lägga mig i sängen för att läsa min nya iform tidning som kom i brevlådan idag :D men innan jag gör det ska jag bara berätta lite om idag.

Dagen började iaf med att jag var så jäkla trött så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, men jag kravlade mig till skolan iaf, Men när jag och Sofie väl kom till skolan så var vi försenade til första lektionen så vad gör vi då iställlet tor ni, jo vi går och tar plats i sofforna i green room och nästan somnar,haha! Dagen rullade på, men jag var trött hela dan i skolan. vi slutade vid 3 så då la jag mig i solariet och väntade på att Lina skulle sluta vid 4 så att hon kunde åka med hem. På vägen hem åkte vi in till hästberg för att boka en ridhustid, Så klockan 7-8 red vi.
Jag han bara hem i 45 minuter, och under den tiden så ringde Maya! Det var ett bra tag sen jag ens pratade med henne, hela 2 år sen! Det är sjukt vad tiden går, och det är synd att vi har så lite kontakt. Vi har ju trotts allt varigt väldigt bra kompisar när hon bodde här i 6an. Men sen flyttade hon tillbaka till borläne och kontaken har försvunnit mer och mer..trist! Jag tyckte iaf att det var otroligt kul att hon ringde!

Pila var snäll i ridhuset iaf som vanligt, men stark eftersom hon hade sitt vanliga bett. Annars brukar vi rida henne på kandar när vi är i ridhuset/banan. Men det är bra träning ändå, hon ska kunna ridas på sitt vanliga bett även där.

ska sova nu, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0