rummet

hoho
Nu har jag precis tagigt mig en varm dusch efter att ha varigt i stallet och mockat, tvättat bilen och gått en promenad med pappa. Ska väll snart gå och lägga mig. Men först ska jag visa vad jag köpte idag.

Kvistar, Ska dock köpa en ny kruka/vas eller vad man ska säga.
Två sånna lampor köpe jag, men Ska troligtvis byta skärm på dom.

Har satt upp 2 tavlor, Jag ska även köpa 2 korgar som alla grejerna ska ligga i och alla smycken ska bort från "trädet", tycker det ser så rörigt ut som det ser ut nu! Några nya doftljus ska även införskaffas!






Det jag ska ha nu är nya gardiner, korgar, ljus, något att ha kvistarna i, 2 nya krukor, en till orkide och ett fårskinn,  iaf vad jag kan komma på nu.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Snygga lampor! :)

2009-10-18 @ 23:53:32
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/
Postat av: Lisa

aa :)

2009-10-19 @ 08:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0