Borlänge

hallå!

Nu kom jag och Lina precis hem från Borlänge, vi började med att åka till Carro för att hälsa på henne eftersom hon är hemma nu :D Efter det drog jag och Lina in mot stan för at äta på coco thai, Så himla gött och min mage höll på och spricka, men ändå tycker jag inte jag åt så mycket? ibland vill man att magsäcken ska vara stor som en ballong så man kan änta hur mycket som helst, Fast tur är det väll att magen sägen stopp. Trodde jag skulle spy för jag var så mätt där ett tag.

Iaf när vi hade ätit klart var klockan bara halv 8 så då ringde vi till Maya och undrade vad hon gjorde, så hon kom ner till oss på stan så var vi lite med henne, Det var ju år och dar sen man träffade henne nu verkligen så det var kul att se henne! Tänk vad vi har haft mycket roligt ihop, fast det var rikigt länge sen nu. Men tiderna förändras, vilket jag tycker är så jävla tråkigt!! Ibland vill jag bara spola tillbaka tiden igen..




:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0