Vart hos Mormor <3

Nu har jag varit hos mormor bra länge. Det är så himla avkopplande och vara där och prata med hon. Jag önskar jag vore där oftare, men det blir liksom inte av eller så har jag inte tid, eller vad TID? Jag har ju tid och sitta här och nörda i flera timmar i sträck? Det ska verkligen bli ändringar på det för jag älskar ju och vara där. Hos min älskade mormor<3

Idag började hon prata om morfar också vilket hon inte gör så ofta faktist. Jag tror hon saknar han väldigt mycket, Det märks och jag förstår henne. Hon som aldrig har varit ensam förut. Alltid haft mycket folk omkring sig. Sen en dag bara bli ensam och övergiven. Fast hon har ju sin vän Barbro och det betyder nog väldigt mycket för henne men ändå.

Jag ska gå och lägga mig snart, tänk att det är så skönt och sova! Längtar tills imorgon och helgen!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0