Utgång!

Det blir ett snabbt inlägg nu för har mycket för mig. Imorse så jobbade jag och slutade halv 11 sen har jag vart upp till skogen till "morfars plats" och tänt en gravljus eftersom det är 1 år sen han gick bort idag. Väldigt sorgligt och jag hoppas att jag inte tänte för mycket på det ikväll, jag har en endens att göra det om jag får lite alkohol i mig. Men ikväll ska vi ha roligt!

Kom precis från stallet nu, har mockat och ridit dressyr på banan, nu är dags att hoppa in i duschen sen kolla vad man ska ha på sig ikväll, altid lika svårt! sen åker jag och Sarah mot borlänge till Carro.

Utgång ikväll, Kommer bli kalas :D Kommer hem imorgon, hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0