Update

Ja när det händer saker på dagarna har man inte tid att sitta här, och heller inte skriva någonting här. Har inte varit inne å datorn nånting förens nu vilket är otroligt skönt. Det blev inte att skriva mycket varken igår eller idag.

Igår blev det ju praktik och sen förbi kupolen som jag skrev igår. Mamma har även tagit hem svininfluensa sprutan som hon tog på mig och har fortfarande lite ont i armen men inga biverkningar alls. På kvällen sen blev det fest . Jag hade sjukt kul och blev nog lite full ändå. Vi kom hem sent, vet inte exakt vad klockan var men 3 halv 4 kanske eller nått? Så imorse vaknade jag halv 11. Skönt med sovmorgon!

Då åkte jag och Lina ner till höbby och hjälpte Anders och Jonny och städa från gårdagen. eller jag kanske ska säga att vi städade åt dom, haha. Sen bestämde vi oss iaf för att äta någonting ikväll så jag och Lina åkte mot affären och handlade hem en massa mat. så det blev middag hemma hos Anders som jag och Lina lagade, riktigt gött! Efter maten blev det att kolla på film som man fick skratta åt en hel del!!

Nu sitter jag här, lyssnar på lugn musik som "my heart will go on" med celine dion m.m. och är skit trött så jag tänker krypa ner i sängen snart.

Fixade ju utväxten i torsdags, resultatet!
innan

efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0