Söndag

Sitter och smälter matern just nu. Det blev rotfrukter i ugn och kött!

Inatt sov jag iaf över hos Lina, Vi skulle egentligen ta en tripp till Leknand men bensinlampan lyste så vi gick och la oss ist, jag somnade typ på 5 sekunder känndes det som. och tydligen har jag pratat i sömnen och sagt, aj, aj! haha, jag som inte ens pratar i sömnen annars.

Idag har vi inte gjort så mycket, kollat på film och rakat Pila för andra gången, så nu är hon helrakad. och så har jag även hjälpt pappa och lastat av timmer, och jag var ju king på det ;P och han skussade upp mig i skopan också, Tyckte jag var skitroligt när jag var mindre, haha!!

Idag är det ju fars dag så jag vill bara säga att jag har världens bästa pappa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0