positiv,

Idag har jag vaknat på rätt sida. Jag känner mig på bra humör och otroligt positv till allting. Sånna dagar vill jag ha fler av! Jag vaknade av mig själv vid halv 8 så då gick jag upp och så har jag varit ner i stallet, svättat bilen och damsugit den. Jag har även ringt till jobbet och pratat om när jag kan jobba i Jul. Så vi får väll se hur mycket jobb det finns, Vore bra om jag fick jobba julafton, Money! :D 

Har precis tränat lite här på rummet, med hantlar ryggen och magen och duschat. Tiden går så fort på förmiddagarna, man hinner ju nästan ingenting. Nu ska jag klä på mig och så innan jag åker mot Falun och har praktik. Sover hos Lena inatt så jag är hemma imorgon kväll.

Nej dags och sätta lite fart här, håret är fortfarande blött. /LS

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0