Ont i magen,

Jag har sån jäkla mensvärk alltså, jag har alltid samma problem och jag kan inte förstå varför det ska behöva göra så jävla ont för! Men jag blir iaf inte på dåligt humör som vissa blir, tvärs om! Jag har städat och donat här hemma, nu tänkte jag lägga en ansiksmask och borsta tänderna innan jag lägger mig. Ska värma en vetekudde till magen också =)

Imorgon jobbar jag i djura, 7-14 skönt att slippa gå upp så tidigt som jag är van vid. och skönt och sluta tidigt också. Då hinner man rida i ljuset! Nu kommer jag ha mycket mer tid till Pila när jag går börjar skolan igen så det känns jättebra. Bara 3 veckor i skolan nu en lov i över en månad! :D
/LS

Kommentarer
Postat av: Caroline

De är många som säger att man ska äta verktabletter två dagar innan mensen innan man har ont för då förebyggerman och får inte alls lika oint. jag tycker de hjälper ganska bra. Testa det ;)

2009-11-29 @ 21:02:27
Postat av: Lisa

ja jag får testa det nästa gång ;D

2009-11-29 @ 22:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0