Onsdag

Nu är jag hemma igen, har vart hemma ett tag. MenLina har vart här så vi har setat och snackat ett bra tag. Praktiken flyer på så otroligt bra och det är så kul. Nu har man liksom börjat känna sig som hemma där. Allt är så kul och det är en annan tjej som går falu fri där och hon är jätetrevlig och rolig. Imorgon ska jag vara på undersökningsavdelningen så det ska bli spännande :D

Jag fyller år på söndag också? Känns inte ens, och det är inte roligt alls! Jag vill inte bli 19, Vilken onödig ålder för det händer ju ingening. Men jag fyller år så det är väll bara och acceptera ;) Vi har iaf varit i borlänge idag och köpt min ROLIGA present :D:D Nej jag skojar..

Känner mig lite träningssugen nu. Men har ingen lust att gå ut och gå just nu när det är så sent och mörkt. Så jag ska köra mitt egna pass här hemma i rummet, med vikter, mage rygg m.m Det är faktist jättekul till lite dunka dunka musik, hihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0