Om praktiken

hejhej

Praktiken går prima och jag trivs, men det är så synd att jag nästan svimmar hela tiden, jag tycker knappt att det är läskit över huvud taget. Men ändå har jag nästan svimmat 2 gånger och fått lov och gått ut ur rummet eller satt mig ner. Första dagen fick jag se när läkaren tog hål på ett sår/ärr på magen vid naveln och den typ sprutade ut 2 deciliter var/blod, och jag kan tala om att det lukar ju inte gott!

Patienterna är väldigt varierande och det har redan kommit och åkt nya människor. Alla är väldigt olika. En ligger nästan för döden, dom flesta ligger där efter att dom har opereratrat, en har operarat magsäveken mindre p.g.a övervikt (det skulle jag också vilja!) och vi har även en person som är lika gammal som mig där, som har väligt stora problem med magen, och här klagar jag på magkatarr, Stackars han alltså!

Har precis ridit, hann med det eftersom att jag fick sluta lite tidigare. Nu ska jag ta mig en dusch!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fyfasen vad spännade praktik du har ! Seriöst ;) Uscha jag förstår att du nästan svimmade där :P

2009-11-03 @ 21:42:59
Postat av: Lisa

Ja det är det verkligen!! haha :D

2009-11-04 @ 15:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0