Helgen

Lördan började hur bra som helst, Jag och Lina fixade maten som bestod av plockmat/exotisk bricka och gjorde iordning oss här. vid 7 kom alla och vi käkade och festade och stod på både stolar och köksbänkar och dansdade, Jag vart väll rätt full om man säger så, hihi

Sen fortsatte vi ner mot bystugan för där var det fest. Vi blev inte kvar där så länge, eller jag Lina Zandra och Therese iaf, för vi åkte till vansbro till nån fest mitt ute i en stuga i skogen, vi fick gå någtra hundra meter där i skogen, det var kolsvart och jag hade klackskor inte så smart jag vet men jag visste ju inte att vi skulle ut i skogen så!, Men vi tog oss fram och tillbaka. och sen forstatte vi hem till Robin för vi skulle sova där, klockan var kanske 4 och jag och Zandra ville bara hem så vi ringde till Jonte och sa att han skjulle hämta oss.

Men då var jag ju tydligen en jävla idiot enligt enligt viss person fick jag höra. Bara för jag inte sov bredvid henne som jag hade lovat och jag kunde aldrig lova det jag hållde. Men hallå jag ville HEM det är väll bara och acceptera! Jag få lov att skriva det här eftersom jag knappt kunde förklara det för henne och hon bara hånflinde åt mig när jag försäökte säga nått! Sen ringer hon till Jonte flera gånger enligt han och säger att inte jag skulle få åka med? :O

Sen säger jag, hallå jag fyller år kan du inte försöka bete dig lite normalt (eller nått sånt). Då få man till svar, men du fyller ju bara 19, wow Lisa fyller 19 det är ju så speciellt, min 19 års dag var inte heller så bra! Men det SKITER väll jag i!!!

Åå jag var så arg och jag blir srg nu när jag tänker tillbaka på hur hon betedde dig. Man gör bara inte så mot en kompis och som Lina sa, Har du hört talas om "rött, gult regeln"?  Man tänker faktist efter innan man göra någonting. Det är inte okej att få bete sig hur som helst! fy fan säger jag bara!!

Igår då, Då fyllde jag ju 19, så jag och Lina vaknade vid 10 efter att ha sovit 4 timmar sen rullade dagen på med städning i bystugan, thaimat ( ingen tårta! för jag äter inga sötsaker sen 2 veckor tillbaka, undra om jag kan hålla det lika länge som godiset, hihi tror inte de! men vi får se!) sen har vi mockat, vart ute och kört bil, haft besök av mormor och moster Maj, osv

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tur att ni hade trevligt i början av kvällen iaf :) Mm verkligen svinit beteende vill jag lova, så gör man fasen inte mot sina vänner !

2009-11-23 @ 13:05:27
Postat av: Lisa

Nej verkligen inte, fy fan alltså!

2009-11-23 @ 21:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0