Fredagsmys med Idol.

Sitter och kollar på idol och äter fullkonsskorpor, eller jag har gjort och det är ett tag kvar tills finalen så satt mig här.

Idag har jag varit på praktiken till 3 sen åkte jag mot borlänge och mötte upp Lina. Sen har vi tillbringat väldigt lång tid inne på Ica maxi och handlat hem massa till imoron=) Sen åkte vi hem och jag hade fått massa kort och pengar på posten för att jag fyller år på söndag. Sen kom även Lina och överaskade med en fin blomma och kruka, så nu ska jag köpa en till sån, jättefin! Tack Lina!

Sen åkte vi ner mot stallet för att mocka och rida en barabacka tur runt byn och även hälsa på lite hos Hasselkranz familjen! Nu har jag som sagt kollat på idol och ska snart gå och lägga mig eftersom jag jobbar imorgon (djura hemtjänst). Vi får se om jag väntar tills finalen om jag lägger mig nu, egentligen är jag ju inte ens trött. Men jag måste sova om jag ska orka med morgondagen!

Nattiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0