Första skoldagen..

..är avklarad efter praktiken+ lov, har ju inte vart där på 5 veckor och det känndes välidigt tråkit av vara tillbaka. Men det som jag kom och tänka på nu är att det är inte alls fysiskt krävande och gå i skolan! vilket kanske säger sig själv men det är ändå inget jag tänkt på görut. På praktiken var man helt slut efter en dag. Men det är ju bra iförsig för då orkar man med lite annat också. Just nu känner jag att det finns inget och göra liksom, och då har det ändå vart en lång dag i skolan. Vi slutade 5 idag för vi var på ett studiebsök på eftermiddan, Vi var på ett "hälskohem" eller vad det heter och hon pratade om lite allt möjligt, kost/träning m.m. Tycker sånt där är så himla roligt och intessant!

Jag kom hem nu så jag ska bara lägga mig ner och vila en kvart eller så,/LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0