Drömmen..

Det började med att Katrin hade stuckt, lämnat Lussan kvar och hon hade även Bullen i stallet (våran kanin) som hon också hade lämnat. när jag och Lina sen kom ner till stallet såg både Lussan och bullen bedrövliga och magra ut. Så då tänkte jag ta hem Bullen hem till Ior (som levde!) Ankie hade även byggt ut stallet till 6 boxar (vilket i stort sett är omöjligt egentligen!?)

När vi kom ner fanns det 6 hästar i hagen. Alla som står där nu plus Felicia (Linas gammla foderhäst) och LABAN!!!!! Först tänkte jag inte så mycket på att Laban var där men sen frågade jag, ankie.
-Vart har ni fått tag på Laban? :O då svarade hon
 -Nej vi har gått förbi graven många gånger och sett han ligga där så nu tog vi med han!
(Laban är liksom våran häst som vi avlivade för längre sen!) När vi sen skulle ta in hästarna såg vi även skotthålet i pannan som det vara forsade ut blod ifrån...

Då vaknade jag upp och började storgråta, Mina älskade djur. Tänk att jag alltid ska drömma att dom döda lever igen. Saknar er<3

Laban

Ior


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0