Nu åker jag mot Borlänge/Falun!

Nehe, det var bara att sätta sig i bilen och åka hem igen. Nathalie var nämligen sjuk och dom hade försökt ringa på min gamla mobil och eftersom jag inte ändrat till mitt nya nummer där så fick jag reda på det när jag kom dit. Så det blev inget fint hår idag inte, tråkigt men jag skulle boka en ny tid istället sa Ulrika eftersom hon troligtvis var tillbaka imorgon.

Nu har jag precis packat klart så jag ska bara fixa lite med matdosa och så. Ska jag bege mig mot borlänge och kolla på lite kläder och sen fortsätter jag mot Falun och praktiken. Det kommer bli att åka mycket bil den här månaden alltså.

Inatt sover jag hos faster Lena eftersom jag börjar kvart i 7 imorgonbitti. Hon bor ca en mil utanför Falun så då slipper jag åka så långt:) Jag kommer hem runt 5-halv 6 imorgon så då får ni veta hur det går för mig på praktiken. Är så jäkla nervös att jag inte kommer hitta, alltså in till själva avdelningen. Jag hoppas det här ska gå bra nu. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0