sanningen tystnar

Jag ser i dina ögon men jag vill inte kolla mer
jag ser en gnistra som aldrig kommer slockan mer
Förlåt, men jag måste få förklara mig
för det här gör inte bra för dig
Kan jag nog inte försvara dig

och då ser jag en mening
men meningen är den min vän
att om du kommer såra mig
så får du vara mig själv igen
för varje gång du gråter känns det att man lever
och istället för att såra dig så lever jag hellre med ensamheten
Fast jag vet inte vad som kommer hända nu
Fast jag vet vad som hänt förut
Men nån gång kommer tiden och tar dig
men kännslan jag får ej, den tar nästan livet av mig
Varför kan man inte bara stanna tiden för att sedan bygga sig en bro
för att slippa falla i den grop
som leder till ett hav utav lögner
och kännslan jag får är som att sitta i ett rum utan fönster

Mörkeret tar över och sanningen tystnar
hör på mig nu för jag vet att du lyssnar
allting är svart och jag vill nu bli växlad
och ljuset är tufast att använda bäcksvart

Mörkeret tar över och sanningen tystnar
hör på mig nu för jag vet att du lyssnar
allting är svart och jag vill nu bli växlad
för ljuset är tufast att använda bäcksvart

Jag vet, att inget kommer av sig själv
och skulle vinden vända
skulle redan vinden vänt
så jag ångrar, att jag hoppades från början
att allt skulle avta, allt som möckades att följas
jag försöker, sluta sakna när jag orkar
jag önskar ibland att inte vakna när jag somnar
varje natt så ser jag ett högt berg och en gravsten
jag ser du hoppar ner och efter det så hoppar jag med
och det tyder på att vi väntar på ett avsked
och har du inte sagt det snart så säger jag det
fast jag älskar dig du är allt i min värld
fast som det ser ut nu så finns det inget kvar här

och det tyder på att vi väntar på ett avsked
och har du inte sagt det snart så säger jag det
fast jag älskar dig du är allt i min värld
fast som det ser ut nu så finns det inget kvar här

Mörkeret tar över och sanningen tystnar
hör på mig nu för jag vet att du lyssnar
allting är svart och jag vill nu bli växlad
för ljuset är tufast att använda bäcksvart

Mörkeret tar över och sanningen tystnar
hör på mig nu för jag vet att du lyssnar
allting är svart och jag vill nu bli växlad
för ljuset är tufast att använda bäcksvart

Mörkeret tar över och sanningen tystnar
hör på mig nu för jag vet att du lyssnar
allting är svart och jag vill nu bli växlad
för ljuset är tufast att använda bäcksvart

Mörkeret tar över och sanningen tystnar
hör på mig nu för jag vet att du lyssnar
allting är svart och jag vill nu bli växlad
för ljuset är tufast att använda bäcksvart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0