degar mig!

Här händer det inte mycket. Har väll mest setat här till och från sen jag skrev sist. annars har jag käkat, gett kaninerna mat (Bullen och Linas kaniner) och hämtat Tildoooo vid tåget. Har föresten damsugit och dammat nyss också.

Fast jag har inte så dåligt samete för att jag inte gjort så mycket. Jag har ju en hel helg framför mig med praktik. Imorgon börjar jag vid 2, men jag går väl upp tidigt på morgonen iaf så jag hinner med lite saker. Men vet inte riktigt vad. Men jag kan ju inte sova bort en hel dag iaf. Men jag är en morgonmänniska så det är inga problem.

Nu ska jag forsätta städa badrummet lite, har haft i medel i toan så lär skura lite nu, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0