12 November

Vet ni vad jag kom på?!

Idag har jag och Lina delat på Pila i 2 år, Sjukt vad tiden går fort ju! och vi hade värsta otuen när vi red ut idag. hm idag borde vi ju ha firat, eller nått?


Det är även 16 månader sen jag åt godis idag. Det är jag riktigt stolt över, tänk det trodde jag aldrig jag skulle klara när jag slutade för aslänge sen, Fast ibland tar enviseheten över och bestämmer jag mig för någonting då så klarar jag det, det vet jag. Bara jag verkigen vill någonting så fixar jag det. Om det är någonting jag tror på hos mig själv så är det just min envishet. Förstår mer och mer hur envis jag faktisk kan vara. Jag syftar såklart inte bara på att jag inte ätit godis på 16 månader utan andra gånger också.



Kommentarer
Postat av: caroline

Jag är sjukt avundsjuk på din envishet, vist kan jag åxå vara envis men inte när de kommer till sådanna saker ! Du har sådan bra sjävdiciplin och beundrar jag dej för ! <3

2009-11-13 @ 10:35:00
Postat av: Lisa

Ja jag kan bli riktigt envis, lite för mycket ibland kanske, haha :D <3

2009-11-13 @ 11:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0