1 advent

Vilken kväll det var igår. Vi hade så jäkla roligt, alla var fulla men ingen urspårning för en gångs skull vilken var så jäkla skönt att slippa!!

först åkte vi till kupolen för att kolla lite, Sarah skulle ha strumpbyxor och så behövde alla vi införskaffa lite hårnalar, haha. Men sen åkte vi förbi fortuna och köpte lite mat. Sen åkte vi hem till Carro och käkade och fortsatte fixa oss och förfesta. Så fick jag en prenent, Tack tjejer<3
När klockan var 8 så gick vi in mot stan i spöregnet, där var det förfest, och lägenheten var så jäkla snygg och låg mitt i stan. Senare drog vi oss mot S2 där det var jättemycke folk och skitroligt.

Idag var jag och Sarah på kupolen en sväng, det slutade såklart med donken kom jag och Sarah hem vid ca 3 och sen har jag mockat och duschat. Skulle behöva förbereda mig lite inför apu uppgiften imorgon men vi får väll se hur det blir med det.

Den här helgen har varigt så himla bra,(bilder kommer!) men har ätit lite väl onyttigt, ändringar på det!
Imorgon är det en ny dag och en ny vecka. Usch vad drygt och tråkigt, jag som vill tillbaka till min praktik. Jag saknar verkligen den, det var så kul!! 

Nu örk int jag skriva nå mer, ska gå ner och käka lite. Mamma och Pappa ropar! Ikväll blire iaf bio (luftslottet som sprängdes) med Lina och Inhwan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0