Torsdag

Jag lovar, ska försöka att inte skriva så mycket om hur jag mår! men som sagt man bara måste göra det iblad för att det ska kännas lite bättre! När kuratorn är på skolan ska jag gå och prata med henne! känns som att det behövs just nu!

Idag har det varigt skola som vanligt, slutade klockan 2 så då drog jag och Sofie till gymmet. Idag kan man väll säga att det gick varken bra eller dåligt. Det har väll gått bätte om man säger så men jag var så jäkla trött och slut så orkade inte så mycket. Men ja får väll helt enkelt stå ut med att det inte alltid går bra! Imorgon blir det gym igen. Har tränat varje dag den här veckan då, så det känns bra! Det är mindre än en månad tills mitt gymkort går ut nu också, Den 30é mars, Blir att köpa ett nytt då. känns som att man inte kan lägga av när det går så bra! och dessutom så finns det ingen anlednig att sluta när jag tycket det är så kul och träna! Jag kom även på att  jag har tränat regelbundet i över 2 månader, och det ska jag hålla i kan jag lova!

Nu har jag precis kommigt hem, är så jäkla trött känner jag, Maten är snart klar så ska äta, Sen ska jag hoppa in i duschen! / LS

Kommentarer
Postat av: Carolina

Svar; Tack så mycket Lisa! :)

2009-03-06 @ 17:05:38
URL: http://carolinabiors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0