Test!

Fick bara lust att göra det här, haha!
 
Vad har du för färg på dina ridbyxor? har många olika, vinröd, blå, gröna, rutiga, beige m.m
Har du ridstövlar eller ridskor? Både och.
Vad är din favorithäst för ras? Nordsvensk
Vad har du för storklek på din hjälm?  ja  vad har jag? 58 kanske?
Anväder du chaps? ja det händer väll ibland
Hur högt har du hoppat?  1.15 tror jag
Hur bra tycker du ditt stall är från1-10?  vet inte vad som räknas som "mitt stall" men om det är på gården så 10, jag saknar att ha häst här hemma!
Är hästar ditt liv? nej inte längre, men hästarna gör mig glad när jag mår dåligt!
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar? nej!
Har du ridit en häst som är över 160 cm i mankhöjd? ja
Har du ridit en hel svart häst/ponny?  ja
Har du ridit en fjordning? Ja
Har du ridit en shettis?  ja
Har du ridit en travare? ja
Du har hoppat högre än 50cm?  ja
Du rider dressyr i bland?  ja
Du andväder alltid hjälm när du rider? Självklart!
Du kan stallreglerna? ja
Du är istallet mer än 7 gånger i veckan? oftast inte men det händer.
Har du en speciell favorit häst/ponny?  Klart jag har!
Du rider mer än 4 gånger i veckan? väldigt olika!
Du bor nära ett eller flera stall?  ja jag har ett på gården, och Pila står i ett annat stall i byn så =)
Du går på ridskola?  nej
Har du ridit ute i skogen på en häst?  ja
Du har ridit ute i skogen på en ponny? ja
Du brukar rida i ridhus eller paddock? ja
Har du haft sommarhäst? nej har bara ägt häst, och nu har jag foderhäst.
Har du ridit mer än 1 år på ridskola? ja
Tycker du om att hoppa?  Ja, men inte alla hästar
Tycker du om att rida dressyr? ja, fast inte som för 2 år sedan!
Har du ridit in en häst/ponny? nej
Vad är det högsta du har hoppat med ponny? tror det var 80, ää minns inte det var så länge sedan
Vad är det högsta du har hoppat med häst? 115 kanske
Vilken färg tycker du mest om på hästar?  Speler verkligen ingen roll! Men INTE albino!
Hur många hästar har du haft? har ägt 3, och 3 "foderhästar"
Rider du för någon privattränare? inte längre, nu är det bara skogen som gäller för min del!
Hur länge har du ridit?  12 år
Vad fick dig att börja rida?  mamma frågade om jag ville
Har du tävlat? ja
Isf, hur höga klasser? lb dressyr och i hoppning bara klubbtävlingar!
Vilken gren gillar du mest? vette fan, rider mest i skogen så
Vilket ridläger är bäst? oj vad svårt! alla ridlägren som vi har haft här hemma har ju varigt skitroliga och ett minne för livet! vet dock inte vilka årtal det var just nu, ridlägren på ridskolan har ju också varigt roliga när man var liten..
Har du egen häst? inte längre! bara foderhäst!
Isf, vad har du för sadlar?  jag använder en allround globus loke eller westernsadeln!
Vad har du för träns?  så vanligt det kan bli fast med ett pessobett, med en ring
Hur många täcken har du? tänker inte precis gå ut ock räkna :O
Hur många benskydd har du?  vet inte!
Hur många vojlokar/schabrak har du? ingen aning !
Hur många grimmor har du? många!
Hur många grimskaft har du? många


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0