Update

Nu är jag hemma från ridskolan! Blev att jag sprang när Tilda red, det blev väll 3 km kanske? Känndes ganska lagomt långt eftersom jag inte sprungit mycket alls på slutet, bara typ 10 minuter på gymmet ungefär. Måste ju också tänka på mina knän, eftersom jag får så ont när jag överanstränger dom, jag känner av dom lite grann nu, men inte mycket. Jag hoppas att det inte blir mer än så! Nu ska jag duscha, sen blir det att kolla på film sen sova!

Imorgon är jag ledig som sagt, blir sovmorgon då också, om vädret är fint ska jag ut och gå, eller det ska jag ändå, sen blir det gym på kvällen eller något, annr får vi se vad jag mer kan hitta på!

God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0