Varför klagar jag? Det har ju trots allt gått åt rätt håll!

Idag har jag som sagt gymmat på förmiddagen med Tilda, det gick ganska bra måste jag säga sedan hem och äta lite och sen har jag ridit för ett lite tag sedan, Det gick både bra och dåligt, ena sekunden gick hon hur bra som helst på långa tyglar och andra sekunden taktade hon. Så kan det va ibland man vet aldrig med Pila ur hon beter sig.

Ikväll blir det att skussa Tilda till ridskolan, men medans hon rider så ska jag ut och gå, eller kanske springa? får se om jag får Lina med mig. Känner att jag vill börja komma igång och röra mig ute lite mer, som lite omväxling för gymmet någon gång lixom!
_______________________________________________________________

Idag slog en väldigt konstig tanke in, och det är: Varför klagar jag så jäkla mycket på hur jag mår, ser ut, beter mig osv just nu? Jag tror att jag ska börja jämföra med hur jag levde för ca. 3-5 år tillbaka! Tänk vilken stor skillnd det är. Alltså då var jag verkligen FUL och FET! jag var lixom världens TÖNT! Vad glad jag borde vara ändå att det har gått åt rätt håll, tänk om jag fortfarande skulle se ut så lixom! Synd att jag inte har någon bild på mig hur jag såg ut då på min dator, annrs hade jag visat er!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja du har förändrats sjukt mycke. Men jag kan säga att jag hade tyck om dej även om du inte förändrats ett dugg ;)

2009-03-17 @ 17:57:22
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

till Carro: Vad gullig du är gumman =) <3

2009-03-17 @ 18:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0