Slut på lovet

Hinnner inte lägga upp några bider idag tyvärr, För det blev ett besök till donken, så vi fick träffa Carro igen innan hon åker imorgon. Nu ska jag och Lina gå och lägga oss för det är ju skola imorgon, Förstår inte hur jag ska orka upp!

Aja det har varigt skönt med lov, men bara en vecka i skolan nu sen åker klassen till idre på vinterutbildning, och det är ju bara en vecka tills vi åker nu, ska faktist bli riktigt roligt!

Kollar över min kalender lite snabbt nu, Veckan som kommer blir inge speciell vad jag vet, studiebesök i borlänge på tisdag och matteprov på onsdag, Utgång på lördag!
 
Nej orkar inte skriva mer nu! Vi hörs imorgon / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0