Självförtoendet är på noll.

Ibland känner jag mig verkligen som en världelös menniska! Alla onda tankar kommer upp i huvet! Alla dåliga egenskaper som jag har, som man inte ska ha, och hur man ska se ut. Samhället har alldeles för höga krav tycker jag!Jag är ful, jag är TJOCK jag har feta lår, jag är vit, jag är för tyst, jag har dålig humor, jag har för lite muskler, jag har för dålig kondition,jag har hemska fettvalkar, jag ar fult och slitet hår och allt det där ni vet..

Så känner jag VARJE DAG. Iblad står jag bara inte ut med tanken på det. Jag hatar mig själv för den jag är och har väldigt svårt och se någonting som är posetivt.. Finns det verligen något som är posetivt med mig? Mitt självförtroende är så fruktansvärt dåligt alltså.

Ibland känner jag mig som världens snyggaste men oftast som väldens FULASTE, Det här vill jag inte leva med längre. jag behöver få hjälp med mitt självförtroende. Men frågan är hur? Jag försöker hela tiden tänka postivt, men det är verkligen inte lätt, För hur många goda tankar jag än kommer på om mig själv så finns det alltid minst dubbelt så många negativa.

Nej jag förstår verkligen inte vad som är bra med mig..

Kommentarer
Postat av: Kai

vad snackar du om? du e en vacker människa, och det finns säkert mkt som e bra me dej :).

känner inte dej men råkade hamna här av nån anledning... skyller på bdb: s "slumpa bilder"-funktion... å det kan gå en hel dag och vips e jag här igen... varför då? för att du e intressant :)

se Det som nåt positivt iaf... säkert flera som håller me mej :)/ MVH Kai

2009-03-04 @ 19:08:35
URL: http://kaiekeberg.blogspot.com
Postat av: Martin!

Jag vet faktiskt precis hur du känner dig, har varit med om samma sak själv. Glöm det! Gör saker som du tycker är roliga, som får dig att sluta tänka på allt annat. Du har väl hästarna? :) Sen kan du prova att skriva upp en lista på allt som är bra med dig, denna lista ska du läsa varje morgon när du har vaknat. Försök med det här! =)

2009-03-04 @ 23:20:32
URL: http://wenkan.blogg.se/
Postat av: Malin

Prova att läsa en bok av kay pollak, att välja glädje heter den, det är ag väldigt många psykologer som rekomenderar den! =)



Sen vet jag också att kuratorn på skolan är jättedukig!

2009-03-04 @ 23:23:44
Postat av: Caroline

Men gumms :/ De går ju framåt, mins första gången jag träffade dej och ditt självförtroendet har växt massor sen dess ! DU är ju hur vacker som helst <33

2009-03-07 @ 16:34:10
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

Till Carro; Ja då var mitt självförtroende MYCKET värre, Visst det går frammåt men det har sina svackor då och då :S <33

2009-03-08 @ 00:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0