Ny vecka igen

Ny vecka igen, det ät sjukt vad tiden går fort, nu är det verkligen inte långt till Lina fyller 18 heller! Så i helgen blir det självklart utgång och fira henne. usch vad tråkigt väder vi har fått igen nu då, snön bara vräker ner. Jag som trodde våren var påväg, men tydligen inte. Nu sitter jag här och vilar känns jättskönt efter ca 1,5 timme på gymmet och kvällsjobb väntar på gagnefsgården klockan 4, Trivs faktiskt riktigt bra där!

Igår hann jag inte skriva något heller, men det blev iaf ridskolan en sväng, gymma, umgås med syster, Sedan klockan 9  gick jag, Tilda, Lina & Therese på bio. Vi såg "män som hatar kvinnor" Jag tyckte faktiskt att den var riktigt bra. Kom hem vid 12-halv 1 ungefär.

Denna vecka ser ut så här i stora drag;
idag: Har gymmat och praktik 16-21
Tisdag: Praktik 16-21
Onsdag: Praktik 08-13 Linas 18 års dag
Torsdag:Praktik 08-13
Fredag: Ledig, får se ad man hittar på.
Lördag: Utgågng och fira Lina kan jag lova!
Söndag: får se vad om händer.
_______________________________________________________________

Måste bara skriva att jag saknar år 2007, allting var så jäkla kul då, fester alla tjejer var ALLTID tillammans, ja allt var kul då. Det var lixom jättekonstigt om någon inte var med. Nu är alla så splittrade och det tycker jag är jättetrist.. Jag saknar att umgås alla tejer tillsammans och festa så gott som varje helg. Det var tider det. ÄLSKAR ALLA MINA TJEJER! <3


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja de skanar jag med ! Jätte tråkigt. Men nu ska vi ju ut i helgen iaf ;) Och sen är de ju valborg som börjar närma sej <3

2009-03-23 @ 22:06:14
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja i helgen blir det alla tillsammans! Underbart <33

2009-03-24 @ 14:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0