Lördag

Tänkte bara skriva ett litet inlägg! Vaknade vid 9 idag, Skönt att få sova ut. Det är väll många som inte tycker 9 är någon sovmorgon, Men jag är en morgonmännisa så för mig är det sovmorgon! jaja.

Har hunit vart ute och kört lite idag, jag Sarah och Tilda, Vi åkte till insjön för vi skullle kolla på lager 70 lite. Alltid kul när det är så billgit. men jag köpte bara massa strumpor. Sånt behövs ju faktiskt också ibland! Sedan åkte vi vidare till leksand, vi tänkte vi skulle sola men lyssna nu! När vi kom till leksand så är det ingen som orkar så vi åkte hem igen!

Nu är jag hemma och har nyss ätit, har även hunnit tvättat lite kläder inför Idre resan, nu är jag på g och ska städa av lite här, sedan ska jag fixa iordning mig inför kvällen, För vi ska på borren och fira Jenny som fyllde 18 igår, Grattis! Efter det ska väll vissa ut, men jag har verkligen hur dåligt med pengar som helst, så jag har inte råd, och imorgon åker vi ju till idre så lär väll vila upp mig lite.

Nej städning NÄSTA! Ni får ha det så bra, vi får se om jag hinner med ett till inlägg innnan vi ska åka vid 6 / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0