Liten update från idag!

Idag var jag ledig från skolan, Men jag, Sarah & Tilda åkte ocg gymmade klockan 8 på morgonen ändå, sedan bar det av mot Falun, eller rättare sagt Sundborn. För vi hade urnsättning av Farfar idag. Usch. Efter det åkte hela släkten hem till Lena ( min faster) för att äta lite, blev kvar där ett bra tag men nu är jag äntligen hemma! Ska fixa iordning mig nu för jag och Sarah ska dra på fest!

Igår blev det att följa med Sarah till ridskolan, fan alltså jag har verkligen haft någonting att göra hela tiden, har knappt frått hem och andas efter idre resan känns det som, vette fan hur jag ska orka med kvällen! Måste även säga att igår var det 1 år sedan min första tatuering gjordes, Grattis till den! hehe Det var även 8 månader sedan jag åt godis! De ni! Dock måste jag beätta för er att jag har varigt sjukt onyttig den här veckan! Bli lätt så när man åker iväg tyvärr! Men jag tänker fortsätta vara onyttig resten av veckan kan jag lova, för imorgon ska jag och Sarah ha fest i bystugan, kommer bli grymt kul, jag hoppas bara på att det inte spårar ur och det bli slagsmål osv!

Nej nu har jag inte tid att sitta här mer men ha det bra alla fina läsare =) / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0