Kvällen blev riktigt lyckad!

Kvällen vart riktigt lyckad igår, Jag hade jättekul och det hoppas jag alla andra hade med!  Först var vi hemma här och fixade oss och förfestade lite, sedan dog vi vidare till lina en kort sväng, sedan drog vi alla till Sarah. Hon fick sina presenter och så klädde vi ut henne!  Hon fick en rosa krona och en rosa "halsduk med fjädrar" eller vad man ska säga och ett rosa trollspö!  Vid halv 8 tiden bar det vidare mot bosporen, där vi käkade god mat och dricka. För mig blev det en plankstek och en stor stark. När klockn var runt halv 11- 11  någonting så gick vi som är 18 vidre mot Lucky.

Jag hade faktist riktigt roligt igår, mycket lyckad kväll som måste göras om, Vilket kommer ske innom kort! Vi har ju en till 18 åring om en månad!

Bilder från igår kommer senare! / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0