IDRE -09

Berättar lite kortfattat hur Idre resan har varigt!

Söndag

Jag klev på bussen ca. 14 vid ica i djurås, Sedan fortsatte resan mot gagnef, leksand vi var framme i Idre vid ungefär 18. där på kvällen hände det väll inget speciellt alla åt mat och sedan var jag och Hanna ute i snön! Nedan ser ni lite bilder från den kvällen!



Måndag

Denna dag åkte alla längdskidor, Alla åkte en mil, det tog inte så lång tid, så på eftermiddagen blev det att basta! Klockan 6 bowlade vi. =) Dock dog kameran efter ett kort på längdturen!




Tisdag

Denna dag skulle ALLA åka slalom, även dom som åker bräda i vanliga fall! Det känndes att det var länge sedan jag åkte sist, men med tiden gick det mycket bättre!



Onsdag

Denna dag var friare och man fick åka vad man ville, Hanna försökte även lära mig åka lite bättre eftersom jag oft plogar när jag åker, och jag lovar det blev en klar förbättring, och nu vill jag bara fortsätta och åka för det är så jäkla kul!



Torsdag

Gick upp klockan 7 på morgonen för att börja städa! Sedan åt vi lunch vid 12, och runt 1 åkte vi hemmåt igen! kom tillbaka runt halv 5 ungefär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0