Hur svårt kan det vara?

Jag är som jag skrivigt i något tidigare inlägg väldigt PANK just nu! Jag har lixom 10 kr på kortet! Därför slog det mig nu hur mycket pengar som olika folk är skyldig mig! jag blir så irreterad när inte folk kan lämna tillbaka pengar, och nu snackar vi inte en 10 krona i kafeterian. Sånt spelar ingen roll. Men nej nu snackar vi kanske om en 1000 lapp samlanlagt!  Tro det eller ej men det är så SANT. Folk tror säkert att jag har glömt bort alla deras lån, men icke! Det är nu när jag sitter här helt pank som jag känner att nu vill jag ha mina pengar! Folk säger bara: Du får påminna mig! MEN NEJ JAG GÖR INTE DET! Jag känner mig jättedum och fråga efter pengar!

Så om någon som läser min blogg nu och är skyldig mig pengar så vill jag ha tillbaka dom NU!

Nej fan vad irreterad jag blev nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0