Hemma, är så jäkla trött och slut!

Hemma igen och såklart raka vägen till datorn. Jag är helt trött och slut nu, Gymmade ju i morse och det gick superduper. Jag sprang en kvart, så jäkla lääänge sedan men det var ju hur skönt som helst. hade verkligen kunnat sprungit längre men mina knän är ju inte alltid som dom ska så tog det lite lugnt! Längtar till sommaren så man kan gå upp tidigt på morgonen och spriga, det är ju het underbart. Sen körde jag även massa styrka på det, Mina armmuskler bara växer! ;) haha

efter gymmet hade vi en lektion sedan tog jag Sofie och Hanna bilen till borlänge i förväg, vi åt på Coco thai medans alla andra åt på donken, Hur gott som helst men ja blev verkligen proppmätt och det är jag fortfarande, usch jag hatar att bli så där mätt så det känns som man rullar fram! Sedan hade vi ett studiebesök i borlänge då, det slutade vid 3 så då åkte jag förbi och betalade handpenningen till resan. Efter det bar det av hem och nu sitter jag här!

Idag händer det inget speciellt kommer säkert bli att jag sitter här hela eftermiddan/ kvällen för jag är så jäkla trött nu, Har inget mer och sriva nu. Ha det bra alla! / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0